
Veelgestelde vragen
Er zijn verschillende abonnementen die u kunt afsluiten op Buitenleven. Zo kunt u een Buitenleven Magazine abonnement nemen, een Buitenleven Online abonnement of een Buitenleven Magazine + Online abonnement. Zo is er altijd een abonnement wat aansluit bij je leeswensen. De actuele prijzen voor de verschillende Buitenleven abonnementen vindt je op www.buitenleven.nl/abonneer
Een abonnement afsluiten kan op www.buitenleven.nl/abonneren
Ja, dat kan. Voor abonnees woonachtig in het buitenland worden er wel portokosten doorberekend.
De levertijd van het magazine bedraagt 1-3 werkdagen.
De leverings- en abonnementsvoorwaarden kun je vinden op www.buitenleven.nl/colofon
Heb je een standaard eenjarig of tweejarig abonnement op Buitenleven, kun je je abonnement omzetten naar een Online Exclusief + Magazine abonnement. Dit doe je bij abonneren. Op dat moment sluit je een nieuw Online Exclusief & Magazine abonnement af en je oude Print Magazine abonnement wordt stopgezet. Je krijgt vervolgens een restitutie voor de resterende looptijd van je Print Only printabonnement.
Deze optie is helaas niet mogelijk voor abonneehouders die een Print Magazine abonnement hebben gekocht tijdens een actie of met korting. In dit geval kun je natuurlijk wel altijd een Online Exclusief nemen en lees je alsnog alle artikelen online en profiteer je van alle kortingen.
Voor adreswijzigingen, vragen over betalingen en bezorging kun je contact opnemen met BCM Abonnementenservice: abonnement@bcm.nl. Of bel 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.
Ja, dat kan. Bel naar 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.
Je Buitenleven abonnement opzeggen
Je zit erover te denken om je Buitenleven abonnement op te zeggen. Wat jammer! Mogelijk heb je minder tijd om het abonnement te lezen, is je financiele situatie veranderd of wil je de manier waarop je het magazine leest veranderen. Wat je situatie ook is, wij denken graag met je mee naar een passende oplossing zodat je kan blijven genieten van Buitenleven! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 040 844 7644 of stuur een e-mail naar abonnement@bcm.nl.
Wil je toch je abonnement opzeggen?
Abonnementen kunnen twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd door middel van onderstaand opzegformulier.