Vraag maar raak

Veel gestelde vragen

Waarom kan ik maar 3 berichten lezen?
Als bezoeker van onze website zonder account; kan je inderdaad maar drie artikelen lezen voordat je een gratis account moet aanmaken. Dit heeft er mee te maken dat wij ieder met een account nog veel meer mooie en toffe content willen aanbieden, waaronder een aantal exclusieve artikelen. Nadat je een gratis account hebt aangemaakt kan je naast alle online artikelen, ook 3 geselecteerde tijdschriftartikelen lezen. Zo willen wij bezoekers deel laten uitmaken van onze Buitenleven community!
Hoe maak ik een gratis Mijn Buitenleven account aan?

Om een gratis Mijn Buitenleven account aan te kunnen maken, ga je naar Account aanmaken

Waarom kan ik slechts 3 exclusief for free artikelen lezen?

Exclusief for free artikelen zijn betaalde content uit ons tijdschrift. Elke editie selecteren wij drie tijdschriftartikelen die wij jullie gratis willen laten lezen. Wilt je meer tijdschriftartikelen lezen? Dat kan, maar daarvoor moet je een abonnement afsluiten.

Waarom zijn sommige berichten gratis en andere niet?

Berichten met de tag ‘uit het magazine’ zijn berichten die uit de dan huidige editie van Buitenleven tijdschrift komen. Deze berichten kun je lezen als je een Buitenleven online of Buitenleven Online + Magazine abonnement hebt.

De berichten met de tag ‘uit het magazine’ in de gratis sectie (op de homepage iets naar beneden scrollen) zijn berichten uit het tijdschrift dat we gratis ter beschikking stellen. Voor deze berichten heb je een gratis account nodig.

Alle andere berichten zijn gratis te lezen door iedereen. Mocht je nog geen gratis account hebben, is er een limiet van drie berichten. Heb je wel een gratis account? Dan kun je alle gratis berichten – dit zijn de berichten zonder een tag – op de website lezen.

Hoe kan ik de app downloaden?

De Mijn Stek app is gratis te downloaden in Google Play en Apple Store

Hoe kan ik gebruik maken van de app?

Nadat je de app gedownload hebt uit Google Play of Apple Store, moet je een gratis account aanmaken. Vervolgens heb je toegang tot alle functionaliteiten van de app!

Ik wil graag een abonnement afsluiten. Waar kan ik dat doen?

Een abonnement afsluiten kan op www.buitenleven.nl/abonneren

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Voor adreswijzigingen, vragen over betalingen en bezorging kun je contact opnemen met BCM Abonnementenservice: abonnement@bcm.nl. Of bel 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.

Ik heb een abonnement, maar dat wil ik beëindigen. Waar moet ik zijn?

Abonnementen kunnen twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd door middel van het opzegformulier op buitenleven.nl/opzeggen, per e-mail via abonnement@bcm.nl o.v.v. ‘Buitenleven’ of per post: BCM MEDIA Abonnementenservice, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven.

Ik heb mijn magazine deze maand niet ontvangen of ik heb hem wel gekregen, maar is beschadigd. Waar kan ik dit melden?

Voor adreswijzigingen, vragen over betalingen en bezorging kun je contact opnemen met BCM Abonnementenservice: abonnement@bcm.nl. Of bel 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op Buitenleven?

Ja, dat kan. Voor abonnees woonachtig in het buitenland worden er wel portokosten doorberekend.

Wat kost een abonnement?

Er zijn verschillende abonnementen die u kunt afsluiten op Buitenleven. Zo kunt u een Buitenleven Magazine abonnement nemen, een Buitenleven Online abonnement of een Buitenleven Magazine + Online abonnement. Zo is er altijd een abonnement wat aansluit bij je leeswensen. De actuele prijzen voor de verschillende Buitenleven abonnementen vindt je op www.buitenleven.nl/abonneer

Wat is de levertijd van een magazine?

De levertijd van het magazine bedraagt 1-3 werkdagen.

Kan ik mijn rekeningnummer aanpassen?

Ja, dat kan. Bel naar 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.

Ik wil iets kwijt over deze website of ik heb een probleem. Waar kan ik terecht?

Voor vragen of suggesties over een artikel kun je terecht bij redactie@buitenleven.nl

Ik heb meegedaan aan een winactie. Hoe weet ik of ik gewonnen heb?

De winnaars van een winactie krijgen van ons een mailtje.

Waar vind ik de leverings- en abonnementsvoorwaarden?

De leverings- en abonnementsvoorwaarden kun je vinden op www.buitenleven.nl/colofon

Ik heb een suggestie voor een artikel. Bij wie kan ik terecht?

Voor vragen of suggesties over een artikel kun je terecht bij redactie@buitenleven.nl

Ik wil me graag inschrijven voor de nieuwsbrief. Waar kan ik dat doen?

Inschrijven voor de nieuwsbrief kan via www.buitenleven.nl/nieuwsbrief

Ik wil me graag uitschrijven voor de nieuwsbrief. Waar kan ik dat doen?

Onderaan de ontvangen nieuwsbrief kun je jezelf afmelden.

Hoe vaak ontvang ik een nieuwsbrief?

 

Je ontvangt 21 keer per jaar een nieuwsbrief.

Wat kan ik lezen in de nieuwsbrief

Je leest in de nieuwsbrief verschillende rubrieken. Van tuinieren tot wooninspiratie en van natuur tot recepten.

Ik heb al een printabonnement, maar wil print én online. Wat nu?

Heb je een standaard eenjarig of tweejarig abonnement op Buitenleven, kun je je abonnement omzetten naar een Online Exclusief + Magazine abonnement. Dit doe je bij abonneren. Op dat moment sluit je een nieuw Online Exclusief & Magazine abonnement af en je oude Print Magazine abonnement wordt stopgezet. Je krijgt vervolgens een restitutie voor de resterende looptijd van je Print Only printabonnement.

Deze optie is helaas niet mogelijk voor abonneehouders die een Print Magazine abonnement hebben gekocht tijdens een actie of met korting. In dit geval kun je natuurlijk wel altijd een Online Exclusief nemen en lees je alsnog alle artikelen online en profiteer je van alle kortingen.

Hulp nodig bij bestellen?

di-vr: 08.30u - 12.30u

Overige vragen

ma-vr: 09:00u - 15:00u