Als vragen ontkiemen staan wij klaar met een antwoord

Veelgestelde vragen

Ik heb een suggestie voor een artikel. Bij wie kan ik terecht?

Voor vragen of suggesties over een artikel kun je terecht bij redactie@buitenleven.nl

Wie werken aan Buitenleven?

Hoofdredactie Babette Bosmans
Eindredactie Evelien Boutsen
Redactie Babette Bosmans, Evelien Boutsen Vormgeving Angela van Eck, Marjanne Gielen, Fleur Heitling
Accountmanager Henk Hoekman
Uitgever BCM Media
Directeur Uitgever Rosina Jennissen
COO Stephan Schroeder
PR & Marketing Sandra de Rouw, Sven Piekstra marketing@bcm.nl
Druk PreVision Eindhoven

Ik wil graag samenwerken met Buitenleven. Kan dit?

Wij staan altijd open om samen te werken! Om een samenwerking tot stand te laten komen kun je het beste contact opnemen met onze accountmanager.

Henk Hoekman
henk.hoekman@bcm.nl
06 23906236
040 8447644

Je kan de bereikcijfers en advertentiemogelijkheden in onze mediakit bekijken.

Ik wil iets kwijt over deze website of ik heb een probleem. Waar kan ik terecht?

Voor vragen of suggesties over een artikel kun je terecht bij redactie@buitenleven.nl

Waarom zijn sommige berichten gratis en andere niet?

Berichten met de tag ‘uit het magazine’ zijn berichten die uit de dan huidige editie van Buitenleven tijdschrift komen. Deze berichten kun je lezen als je een Buitenleven online of Buitenleven Online + Magazine abonnement hebt.

De berichten met de tag ‘uit het magazine’ in de gratis sectie (op de homepage iets naar beneden scrollen) zijn berichten uit het tijdschrift dat we gratis ter beschikking stellen. Voor deze berichten heb je een gratis account nodig.

Alle andere berichten zijn gratis te lezen door iedereen. Mocht je nog geen gratis account hebben, is er een limiet van drie berichten. Heb je wel een gratis account? Dan kun je alle gratis berichten – dit zijn de berichten zonder een tag – op de website lezen.

Waarom kan ik maar 3 berichten lezen?
Als bezoeker van onze website zonder account; kan je inderdaad maar drie artikelen lezen voordat je een gratis account moet aanmaken. Dit heeft er mee te maken dat wij ieder met een account nog veel meer mooie en toffe content willen aanbieden, waaronder een aantal exclusieve artikelen. Nadat je een gratis account hebt aangemaakt kan je naast alle online artikelen, ook 3 geselecteerde tijdschriftartikelen lezen. Zo willen wij bezoekers deel laten uitmaken van onze Buitenleven community!
Waarom kan ik slechts 3 exclusief for free artikelen lezen?

Exclusief for free artikelen zijn betaalde content uit ons tijdschrift. Elke editie selecteren wij drie tijdschriftartikelen die wij jullie gratis willen laten lezen. Wilt je meer tijdschriftartikelen lezen? Dat kan, maar daarvoor moet je een abonnement afsluiten.

Ik heb meegedaan aan een winactie. Hoe weet ik of ik gewonnen heb?

De winnaars van een winactie krijgen van ons een mailtje.

Ik wil graag een abonnement afsluiten. Waar kan ik dat doen?

Een abonnement afsluiten kan op www.buitenleven.nl/abonneren

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op Buitenleven?

Ja, dat kan. Voor abonnees woonachtig in het buitenland worden er wel portokosten doorberekend.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Voor adreswijzigingen, vragen over betalingen en bezorging kun je contact opnemen met BCM Abonnementenservice: abonnement@bcm.nl. Of bel 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.

Ik heb al een printabonnement, maar wil print én online. Wat nu?

Heb je een standaard eenjarig of tweejarig abonnement op Buitenleven, kun je je abonnement omzetten naar een Online Exclusief + Magazine abonnement. Dit doe je bij abonneren. Op dat moment sluit je een nieuw Online Exclusief & Magazine abonnement af en je oude Print Magazine abonnement wordt stopgezet. Je krijgt vervolgens een restitutie voor de resterende looptijd van je Print Only printabonnement.

Deze optie is helaas niet mogelijk voor abonneehouders die een Print Magazine abonnement hebben gekocht tijdens een actie of met korting. In dit geval kun je natuurlijk wel altijd een Online Exclusief nemen en lees je alsnog alle artikelen online en profiteer je van alle kortingen.

Kan ik mijn rekeningnummer aanpassen?

Ja, dat kan. Bel naar 085 7600237, dinsdag en vrijdag tussen 08.30 en 12.30 uur.

Ik heb een abonnement, maar dat wil ik beëindigen. Waar moet ik zijn?

Abonnementen kunnen twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd door middel van het opzegformulier op buitenleven.nl/opzeggen, per e-mail via abonnement@bcm.nl o.v.v. ‘Buitenleven’ of per post: BCM MEDIA Abonnementenservice, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven.

Je Buitenleven abonnement opzeggen

Je zit erover te denken om je Buitenleven abonnement op te zeggen. Wat jammer! Mogelijk heb je minder tijd om het abonnement te lezen, is je financiele situatie veranderd of wil je de manier waarop je het magazine leest veranderen. Wat je situatie ook is, wij denken graag met je mee naar een passende oplossing zodat je kan blijven genieten van Buitenleven! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 040 844 7644 of stuur een e-mail naar abonnement@bcm.nl.

Wil je toch je abonnement opzeggen?

Abonnementen kunnen twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd door middel van onderstaand opzegformulier.