case

Buitenleven paasprijzen

  • Discover

Waarom?

We creëren meer brand awareness en laten de juiste doelgroep kennismaken met de producten en informeren ze erover. Ze kunnen de prijzen winnen door een vraag te beantwoorden over het product of merk. De deelnemer moet wat moeite doen om meer informatie te krijgen (link naar de website/webshop). Wat leidt tot meer kennis van het product en extra verkeer naar de website van de aanbieder. Door het logo van het merk vaak te gebruiken, creëren we brand awareness.

Wat krijg je?

2x mee in de nieuwsbrief (19,100 abonnees) 2 berichten op facebook (16,500 volgers) en een interactieve banner en menu knop op de buitenleven site (70,100 bezoekers per maand) bekijk hier de mediakit.

Bereik paasprijzen

Aantal clicks in nieuwsbrief

954

Via menu en banner op website

7.443

Aantal bereikt op Facebook

9.138

winterharde waterplant

Interactieve banner

waterplanten vijver

Facebookbericht 1

watertuin in schaal

Facebookbericht 2

Bereik paasprijzen

Aantal clicks in nieuwsbrief

954

Via menu en banner op website

7.443

Aantal bereikt op Facebook

9.138

Test

1.223

winterharde waterplant

Interactieve banner

waterplanten vijver

Facebookbericht 1

watertuin in schaal

Facebookbericht 2

SEO Title

Totaal aantal views

2.643

Aantal inzendingen deelnemers

1.881

SEO Title

Totaal aantal views

2.643

Aantal inzendingen deelnemers

1.881