Adverteren in Buitenleven
Buitenleven is al jaren een begrip onder duizenden tuinliefhebbers. Deze mensen hebben (licht)groene vingers en vormen een trouwe groep lezers.
Buitenleven is al jaren een begrip onder duizenden tuinliefhebbers. Deze mensen hebben (licht)groene vingers en vormen een trouwe groep lezers.
Voornamelijk vrouwen die graag buiten zijn en een bovengemiddelde interesse hebben in alles wat groeit en bloeit. Mensen die de handen uit de mouwen steken, actief zijn en bewust omgaan met de natuur. Lezers geven gemiddeld tussen de € 100 en € 350 per jaar uit aan hun tuin, hoofdzakelijk aan (snoei)gereedschap en onderhouds- en verzorgingsproducten.
Er zijn verschillende manieren om te adverteren, zowel in het magazine als online. We maken in overleg graag een crossmediale campagne. Neem hiervoor contact op met Henk Hoekman via henk.hoekman@bcm.nl of +31 (0)6 2390 6236.
Buitenleven-lezers houden van bloemen, planten en (biologisch) tuinieren. Zij doen graag inspiratie op voor ideeën die ze ook zelf in eigen tuin kunnen toepassen, bij voorkeur met een duurzame insteek. Praktische adviezen worden zeer gewaardeerd. Het zijn mensen die actief bezig zijn in en om het huis/tuin en daartoe meer willen weten over plantsoorten, dieren en creatief met groen.
Uitgaves per jaar
8x
Specials per jaar
1x
Oplage magazine
65k
Aantal abonnees
35k
Buitenleven-lezers houden van bloemen, planten en (biologisch) tuinieren. Zij doen graag inspiratie op voor ideeën die ze ook zelf in eigen tuin kunnen toepassen, bij voorkeur met een duurzame insteek. Praktische adviezen worden zeer gewaardeerd. Het zijn mensen die actief bezig zijn in en om het huis/tuin en daartoe meer willen weten over plantsoorten, dieren en creatief met groen.
Bezoekers per maand
Pagina weergave per maand
Aantal pagina’s per bezoeker
Elke twee weken versturen wij een nieuwsbrief naar onze nieuwsbriefabonnees. Deze heeft een hoge open- en clickrate en is daardoor erg relevant voor adverteerders.
Abonnees
24 K
Openrate
37%
Clickrate
8.4%
Per jaar
31x
Neem contact op voor alle mogelijkheden betreft specials en crossmediale opties.
Media consultant Henk Hoekman